17 Ocak 2013

Online Kozmetik Alışveriş Siteleri Karşılaştırması

Kozmetik alışverişimi eğer ürünleri tam olarak biliyorsam internetten yapmayı seviyorum. Çoğu zaman daha uyguna geliyorlar.  Genelde Lush, Misspera, Balerin gibi siteleri oradan burada duysam da hepsini bir arada görebileceğim ve çeşitli indirim kuponları da olan bir site keşfettim... indirimlr.com da kozmetik dışında da farklı ürünlerde internet alışverişi yapabileceğimiz siteler sıralanıyor ama kişisel bakım ve kozmetik benim daha çok ilgimi çekti:) Sitenin kullanımı başlangıçta biraz karmaşık geldi ama farklı online siteleri keşfetmek için yararlı . Göz atmak için buraya tıklayabilirsiniz.  
Şimdi bir ürünün fiyatlarını bu online alışveriş sitelerinden karşılaştırmalı olarak yazmak istiyorum..Bakalım hangileri daha uygun fiyatlı? 


Seçtiğim ürün L'oreal Paris True Match Fondöten. Başlıyoruz:

MissPera       36.99 TL (Kullanımı kolay, çeşitli bakım ürünleri olan bir site.)

7 24 tikla      39.86 TL 

Balerin          45 TL ( Genelde fiyatları uygun ama bu üründe değil)

Ereyon          46.63 TL ( Her şeyin satıldığı bir site)

Tekin Acar     50 TL ( Ürünlerin fotoğrafları bile yok! Mağazalarında da ilgisiz elemanlar. Ancak fahiş fiyatlarıyla ünlü olan bir marka. Tavsiye etmem)

Sevil Parfümeri      Yok

Deppo                  Yok

Luxybox           Yok  (Daha çok yüksek fiyatlı markaların kozmetik ürünlerinin satışını yapan bir site)

YKM                    49.99 TL

Migros            49.99 TL ( Ev ihtiyaçları için de belli şehirlerde evlere servis yapıyor Migros:) Hiç denemedim

gittigidiyor          36.90 TL 

Sahibinden       30 TL ( Bu son iki site bildiğiniz üzere bireysel satıcılar tarafından satışa sunulan ürünler var. Ben kozmetik ürünlerinde pek tercih etmesem de sıkı takip edildiğinde iyi fiyatlara rastlanabilir)

Ayrıca yine online alışveriş yapabileceğiniz kendine has ürünleri olan Vanilya Club ( benim aldığım Vanilya kutuları için tık ), Yves Rocher, Lush, The Body Shop a da uğrayabilirsiniz. 

Diğer kozmetik ve kişisel bakım ürünleri satan Mac, Sephora, Pastel, Watsons, Clinique markalarına da ürünleri ve mağazalarının adresleri için tıklayabilirsiniz. Ancak bunlarda online alışveriş imkanı yok.
İyi Alışverişler




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...